Maandag 4 mei: Hoger of Lager ?

Op 4 mei vond opnieuw een bijzonder gezellige middag plaats met de bewoners van Vroenhoven. Het thema van deze bijeenkomst was de quiz Hoger & Lager. De deelnemers namen plaats aan de tafels, waarna alles in gereedheid werd gebracht door Stien Loyens en Marian Hertogen.

Voor de start van de quiz werd er eerst genoten van een stukje vlaai met koffie, wat zorgde voor een ontspannen begin van de namiddag. Aansluitend nam voorzitter Lambert Theunissen het woord om de aanwezigen te bedanken voor hun talrijke opkomst. Tevens sprak hij zijn waardering uit voor de quizleidsters, die het spel op deskundige wijze begeleidden.

Na een duidelijke uitleg van de spelregels door Stien, en enkele proefvragen om het concept te verduidelijken, kon de quiz van start gaan. Het werd een spannende en sportieve strijd tussen het rode en het zwarte team. De vragen waren gevarieerd en uitdagend, wat zorgde voor een aangename betrokkenheid bij alle deelnemers.

Uiteindelijk wist het zwarte team de overwinning te behalen, ondanks een sterke start van het rode team.

Als afsluiting van deze geslaagde middag ontvingen alle vrouwelijke aanwezigen een roos, aangeboden door het bestuur van Thoes in de Kômmik, ter gelegenheid van Moederdag.

Robbie

Scroll naar boven